REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

Dzika Wędzarnia

1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Sklep internetowy: Dzika Wędzarnia, działający pod adresem:www.dzikawedzarnia.pl, prowadzony jest przez: Dzika Wędzarnia PatrykPaszkiewicz, z siedzibą w/przy: Nowa Wieś 25,11-030Purda, NIP: 73936702202. Niniejszy Regulamin Sklepu internetowego określa zasady dokonywaniazakupów w sklepie internetowym: Dzika Wędzarnia, a w szczególności zasadyi tryb zawierania umów sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu, jakrównież tryb postępowania reklamacyjnego oraz tryb odstąpienia od umowy przezKonsumenta.3. W zakresie Usług świadczonych drogą elektroniczną niniejszy Regulamin jestregulaminem, o którym mowa w art. 9 ustawy o świadczeniu usług drogąelektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (tj. Dz.U. z 2024 r. poz. 1513, ze zm.).4. Regulamin skierowany jest do wszystkich Klientów Sklepu. Wszyscy Klienci sąobowiązani zapoznać się z postanowieniami Regulaminu, przed dokonaniemzakupu.5. Każdy Klient zobowiązany jest przestrzegać postanowienia Regulaminu.Sprzedaż odbywa się na podstawie wersji Regulaminu, obowiązującej w momenciezłożenia zamówienia.6. Każdy Klient ma możliwość zapoznać się z Regulaminem w każdym czasie,klikając na stronie internetowej Sklepu: www.dzikawedzarnia.pl w hiperlink:„Regulamin Sklepu". Regulamin można w każdym czasie pobrać i wydrukować.7. Wszystkie informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu:www.dzikawedzarnia.pl, odnoszące się do produktów (łącznie z cenami), niestanowią oferty w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. KodeksCywilny (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1061, ze zm.), lecz zaproszenie do zawarciaumowy, w myśl art. 71 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (tj. Dz.U.z 2024 r. poz. 1061, ze zm.). Klient wysyłając Formularz Zamówienia składa ofertękupna i dostawy wskazanego Towaru, za cenę i na warunkach określonychw opisie.

2/16

2. DEFINICJE

Regulamin - niniejszy zbiór regulacji organizujących zasady korzystania z UsługSklepu przez Klientów.Konsument - osoba fizyczna zawierająca Umowę za pośrednictwem Sklepu,niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.Przedsiębiorca na prawach Konsumenta - osoba fizyczna zawierająca Umowęcywilnoprawną za pośrednictwem Sklepu, bezpośrednio związaną z jejdziałalnością gospodarczą, gdy z treści tej Umowy wynika, że nie posiada ona dlatej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotuwykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawieprzepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Dlacelów niniejszego Regulaminu przyjmuje się, że w razie braku rozróżnieniawskazanych dwóch grup podmiotów, Regulamin odnosi się zarówno doKonsumentów, jak też Przedsiębiorców na prawach Konsumenta.Klient - osoba fizyczna (w tym Konsument), która ukończyła co najmniej 13 lat(pod warunkiem, że uzyskała zgodę przedstawiciela ustawowego), osoba prawnaoraz jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególneprzyznają zdolność prawną, która korzysta z Usług świadczonych przez Sklep.Formularz Zamówienia - Usługa dostępna na stronie internetowej Sklepu, zapomocą której Klient może dokonać zakupu, w szczególności poprzez dodanieTowarów do Koszyka oraz określenie niektórych warunków Umowy Sprzedaży m.in.sposobu dostawy i płatności.Koszyk - element Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Towaryoraz w którym Klient ma możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia,w tym ilości nabywanych Produktów.Sklep - internetowa platforma handlowa, należąca do Sprzedawcy, dostępnapod domeną: www.dzikawedzarnia.pl, za pośrednictwem której Klient możezakupić od Sprzedawcy Towary.Sprzedawca - Dzika Wędzarnia Patryk Paszkiewicz, z siedzibą w/przy: Nowa Wieś25,11-030Purda, NIP: 7393670220 który prowadząc działalność zarobkowąlub zawodową proponuje sprzedaż za pomocą swojej strony internetowej.Towar - rzecz ruchoma, będąca przedmiotem obrotu pomiędzy Sklepemi Klientem, którego warunki sprzedaży określa Formularz Zamówienia.Towar z elementami cyfrowymi - towar zawierający treść cyfrową lub usługę

3/16cyfrową lub z nimi połączony w taki sposób, że brak treści cyfrowej lub usługicyfrowej uniemożliwiłby jego prawidłowe funkcjonowanie.Produkt - każdy towar lub usługa, w tym nieruchomości, usługi cyfrowe i treścicyfrowe, a także prawa i obowiązki.Środowisko cyfrowe - sprzęt komputerowy, oprogramowanie i połączeniasieciowe, wykorzystywane przez Konsumenta w celu uzyskania dostępu do treścicyfrowej lub usługi cyfrowej lub w celu korzystania z nich.Integracja - połączenie treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z elementamiśrodowiska cyfrowego Konsumenta i włączenie ich do tych elementów w celuzapewnienia zgodności z Umową o dostarczanie treści cyfrowej lub usługi cyfrowej.Kompatybilność - współdziałanie treści cyfrowej, usługi cyfrowej, lub towaruze sprzętem komputerowym lub oprogramowaniem, które są zazwyczaj używanedo korzystania z treści cyfrowej, usługi cyfrowej, lub towaru tego samego rodzaju,bez konieczności ich przekształcania.Funkcjonalność - zdolność treści cyfrowej, usługi cyfrowej lub towaru dopełnienia swoich funkcji z uwzględnieniem ich przeznaczenia.Interoperacyjność - zdolność treści cyfrowej, usługi cyfrowej lub towaru dowspółdziałania ze sprzętem komputerowym lub oprogramowaniem innymi niżte zazwyczaj używane do korzystania z treści cyfrowej, usługi cyfrowej lub towarutego samego rodzaju.Internetowa platforma handlowa - usługa korzystająca z oprogramowania,w tym ze strony internetowej, z części strony internetowej lub aplikacji,obsługiwanego przez przedsiębiorcę lub w jego imieniu, w ramach której umożliwiasię Konsumentom zawieranie z innymi przedsiębiorcami umów na odległośćlub osobom fizycznym, niebędącym przedsiębiorcami zawieranie umów naodległość z innymi osobami fizycznymi, niebędącymi przedsiębiorcami.Dostawca internetowej platformy handlowej - przedsiębiorca, który obsługujeinternetową platformę handlową, dostarcza podmiotom internetową platformęhandlową lub umożliwia korzystanie z tej platformy.Umowa - umowa sprzedaży Towarów na odległość, zawarta przez Klienta zapośrednictwem Sklepu, zwykle przez Formularz Zamówień.

3. PRZYJMOWANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

4/161. Warunkiem korzystania ze Sklepu jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminemi jego akceptacja. Składając zamówienie Klient akceptuje treść Regulaminu.2. Główne parametry, decydujące o plasowaniu ofert, przedstawionychKonsumentowi w wyniku wyszukiwania, przedstawiane również w bezpośrednimpowiązaniu z daną ofertą, w widoczny sposób, są następujące:popularność produktów3. Sklep oznacza oferty sponsorowane oraz płatne reklamy. Informacje te sąprzedstawiane w bezpośrednim powiązaniu z danym wynikiem wyszukiwania,w widoczny sposób, który wyróżnia się z ogólnego interfejsu.4. Podana w zamówieniu cena stanowi całkowitą wartość, jaką Klient zobowiązanyjest zapłacić, zawierającą należny podatek (cena brutto). Koszt dostawy nie jestwliczony w cenę, gdyż zależy od wybranego przez Klienta sposobu dostawyProduktu.5. Jeżeli Konsument zobowiązany będzie do płatności wykraczającej pozauzgodnioną cenę, opisaną w ustępie poprzednim, Sklep niezwłocznie poinformujeKonsumenta o tym fakcie, wyjaśniając przyczynę różnicy ceny. ObciążenieKonsumenta dodatkowymi kosztami nastąpi wyłącznie po uzyskaniu wyraźnejzgody Konsumenta.6. Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany cen, znajdujących się w Sklepie,wprowadzania nowych Produktów do sprzedaży, przeprowadzania i odwoływaniaakcji promocyjnych, bądź wprowadzania w nich zmian, zgodnie z obowiązującymiprzepisami prawa.7. W razie wprowadzenia promocji, Sklep informuje Klientów o najniższej cenieProduktu z ostatnich 30 dni. Jeśli Produkt jest w sprzedaży krócej niż 30 dni, cenaprzed promocją to najniższa cena od momentu wprowadzenia Produktu do Sklepu.Informacje te są przedstawiane obok ceny promocyjnej Produktu.8. Zamówienia od Klientów są przyjmowane za pomocą wysłanego Formularza

Zamówień, dokonanego za pośrednictwem strony: www.dzikawedzarnia.pl lub e-mailowo na adres: kontakt@dzikawedzarnia.pl, 7 dni w tygodniu, 24 godziny na

dobę.9. Zamówienie Produktu realizuje się poprzez wybranie Towaru, którymi Klient jestzainteresowany, kliknięcie przycisku "DODAJ DO KOSZYKA", znajdującego się przyopisie Produktu, a następnie, z poziomu "KOSZYK", znajdującego się w zakładceSklepu, wypełnienie Formularza Zamówienia, w tym wyboru formy dostawyi zapłaty bądź wyboru opcji zapłaty przy odbiorze, jeśli takowa jest dostępna dlawybranego Produktu, a następnie kliknięcie potwierdzenia zakupu.

5/1610. Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta powinni zaznaczyć, już w chwiliskładania zamówienia Produktów, że zakup nie ma dla nich charakteruzawodowego.11. Po złożeniu zamówienia Klient dostaje potwierdzenie złożonego zamówienia naswój adres e-mail, podany w Formularzu Zamówienia.12. Po otrzymaniu przez Klienta potwierdzenia przyjęcia oferty, rozpoczyna sięproces realizacji zamówienia przez Sprzedawcę, przy czym:a) w przypadku złożenia zamówienia płatnego przy odbiorze - rozpoczyna sięmaksymalnie następnego dnia roboczego, po jego potwierdzeniu przezSprzedawcę.b) w przypadku złożenia zamówienia płatnego przelewem tradycyjnym -rozpoczyna się po zaksięgowaniu wpłaty za złożone zamówienie, na konciebankowym Sklepu.13. Zamówienia złożone w Sklepie są realizowane w godzinach pracy Sklepu (w dnirobocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach od: 10.00, do: 15.00. Zamówieniazłożone w dni robocze po godzinie: 15.00, w soboty, niedziele lub święta, będąrozpatrywane następnego dnia roboczego.14. Klient otrzyma wiadomość o przyjęciu zamówienia do realizacji, co jestrozumiane jako oświadczenie Sprzedawcy o przyjęciu oferty. Z chwilą jegootrzymania przez Klienta, zostaje zawarta Umowa sprzedaży.15. Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon VAT. Na życzenie Klientazostanie również wystawiona i wysłana Klientowi faktura VAT (art. 106b ust. 3ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, t.j. Dz.U. z 2023 r.poz. 1570, ze zm.).16. Dostępnymi środkami porozumiewania się Klienta ze Sklepem są:a) E-mail - kontakt@dzikawedzarnia.plb) Telefon - 797429560c) Adres w celu realizacji odstąpienia od Umowy: Nowa Wieś 25, 11-030 Purda17. Sprzedawca nie weryfikuje autentyczności recenzji Klientów na tematzakupionych w Sklepie Produktów.18. Wszelkie opinie lub rekomendacje, które zostały sporządzone na płatnezamówienie Sprzedawcy, zostaną oznaczone w Sklepie, jako opinie

6/16

lub rekomendacje sponsorowane.

4. DOSTAWA I KOSZTY TRANSPORTU

1. Realizacja wysyłki zamówienia w Sklepie odbywa się za pośrednictwem:paczkomatukuriera2. Zamówienia składane w Sklepie są realizowane wyłącznie w dni robocze.Zamówienia składane w soboty, niedziele i święta będą zrealizowane najbliższegodnia roboczego.3. Czas oczekiwania na przesyłkę wynosi zwykle: 7 dni. Na czas oczekiwania składasię czas realizacji zamówienia, a więc skompletowanie Produktów do zamówieniaoraz przewidywany czas dostawy, który wynosi od 24 godzin, w przypadku Polski.4. Sprzedawca nie odpowiada za opóźnienia wynikające z winy przewoźnika.5. Podczas odbioru przesyłki dostarczonej przez kuriera, Klient powinien w jegoobecności dokładnie sprawdzić zawartość i kompletność przesyłki, stanopakowania zewnętrznego oraz stan zamówionego Produktu. W przypadkuuszkodzenia przesyłki Klient powinien sporządzić wraz z kurierem protokół szkody,w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach podpisanych przez Klienta i kuriera.6. Istnieje możliwość odbioru osobistego zamówionego Produktu w Sklepiestacjonarnym, pod adresem: Nowa Wieś 25,11-030Purda.

5. REALIZACJA PŁATNOŚCI

1. W ramach funkcjonowania Sklepu możliwe są następujące sposoby płatności:1) za pobraniem – przy odbiorze przesyłki;2) przelewem, na rachunek bankowy - 53114020040000380285090359;3) Przelew242. Szczegółowe zasady i warunki dokonywania płatności za pośrednictwem bankówlub innych dostępnych serwisów określają właściwe regulaminy odpowiednichbanków i serwisów.

7/163. Klient, który wybrał opcję płatności przelewem, jest zobowiązany do uiszczeniaopłaty za złożone zamówienie, w terminie do pięciu (5) dni roboczych, od datyzłożenia zamówienia. W przeciwnym wypadku oferta Sprzedawcy nie jest wiążącai zamówienie zostaje usunięte z systemu. W tytule płatności wystarczy podać tylkonumer składanego zamówienia. Istnieje możliwość przedłużenia terminu zapłaty,przy uprzednim poinformowaniu o tym fakcie obsługę Sklepu:kontakt@dzikawedzarnia.pl (e-mail), 797429560 (tel), Nowa Wieś 25,11-030Purda(adres).

6. REKLAMACJA

1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu niezgodności Produktu z Umową.Do umów zobowiązujących do przeniesienia własności Towaru na Konsumenta,w tym w szczególności umów sprzedaży, umów dostawy oraz umów o dziełobędące Towarem, nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r.Kodeks Cywilny (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1610, ze zm.), dotyczących rękojmi zawady.2. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności z Umową Produktu,który to brak istnieje w chwili jego dostarczenia i jest ujawniony w ciągu dwóch (2)lat od tej chwili, chyba że termin przydatności Produktu do użycia, określony przezSprzedawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby, działające w ich imieniu, jestdłuższy. Domniemywa się, że brak zgodności Produktu z Umową, który ujawnił sięprzed upływem dwóch (2) lat od chwili dostarczenia Produktu, istniał w chwili jegodostarczenia, o ile nie zostanie udowodnione inaczej lub domniemania tego niemożna pogodzić ze specyfiką Produktu lub charakterem braku zgodności Produktuz Umową.3. Jeżeli Produkt jest niezgodny z Umową, Konsument może żądać jego naprawylub wymiany. Sprzedawca może dokonać wymiany, gdy Konsument żąda naprawy,lub Sprzedawca może dokonać naprawy, gdy Konsument żąda wymiany, jeżelidoprowadzenie do zgodności Produktu z Umową, w sposób wybrany przezKonsumenta, jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dlaSprzedawcy. Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałybynadmiernych kosztów dla Sprzedawcy, może on odmówić doprowadzenia Produktudo zgodności z Umową.4. Sprzedawca dokonuje naprawy lub wymiany w rozsądnym czasie od chwili,w której Konsument poinformował go o braku zgodności z Umową, i beznadmiernych niedogodności dla Konsumenta, uwzględniając specyfikę Produktuoraz cel, w jakim Konsument go nabył. Koszty naprawy lub wymiany, w tymw szczególności koszty opłat pocztowych, przewozu, robocizny i materiałów, ponosi

8/16Sprzedawca. W tym celu Konsument udostępni Sprzedawcy Produkt, podlegającynaprawie lub wymianie. Sprzedawca odbiera od Konsumenta Produkt na swójkoszt. Jeżeli Produkt został zamontowany przed ujawnieniem się braku zgodnościProduktu z Umową, Sprzedawca demontuje Produkt oraz montuje go ponownie, podokonaniu naprawy lub wymiany albo zleca wykonanie tych czynności na swójkoszt.5. Jeżeli Produkt jest niezgodny z Umową, Konsument może złożyć oświadczenieo obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy, gdy:a) Sprzedawca odmówił doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową;b) Sprzedawca nie doprowadził Produktu do zgodności z Umową;c) brak zgodności Produktu z Umową występuje nadal, mimo że Sprzedawcapróbował doprowadzić Produkt do zgodności z Umową;d) brak zgodności Produktu z Umową jest na tyle istotny, że uzasadniaobniżenie ceny albo odstąpienie od Umowy, bez uprzedniego żądania jegonaprawy albo wymiany;e) z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że niedoprowadzi on Produktu do zgodności z Umową w rozsądnym czasie lub beznadmiernych niedogodności dla Konsumenta.6. Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającejz Umowy, w jakiej wartość Produktu niezgodnego z Umową pozostaje do wartościproduktu zgodnego z Umową. Sprzedawca zwraca Konsumentowi kwoty należnewskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny, niezwłocznie, nie później niżw terminie czternastu (14) dni, od dnia otrzymania oświadczenia Konsumentao obniżeniu ceny.7. Konsument nie może odstąpić od Umowy, jeżeli brak zgodności Produktuz Umową jest nieistotny. Domniemywa się, że brak zgodności Produktu z Umowąjest istotny.8. W razie odstąpienia od Umowy Konsument niezwłocznie zwraca ProduktSprzedawcy na jego koszt. Sprzedawca zwraca Konsumentowi cenę niezwłocznie,nie później niż w terminie czternastu (14) dni od dnia otrzymania Produktulub dowodu jego odesłania, przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakimposłużył się Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposóbzwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.9. Reklamacje dotyczące Produktów, mogą być zgłaszane:

9/16a) na piśmie, na adres siedziby Sprzedawcy: Nowa Wieś 25,11-030Purda;b) pocztą elektroniczną, na adres e-mail: kontakt@dzikawedzarnia.pl.10. Reklamacja powinna zawierać:a) dane osoby składającej reklamację (imię i nazwisko, adreskorespondencyjny, adres e-mail i numer telefonu kontaktowego);b) wskazanie przyczyny reklamacji oraz treści żądania;c) numer Zamówienia, widniejący w potwierdzeniu przyjęcia Zamówienia;d) oryginał lub kopia dowodu zakupu (np. paragonu lub faktury) może ułatwićzłożenie reklamacji, ale nie jest niezbędny do jej złożenia.11. Powyższe przepisy nie wyłączają możliwości udzielenia przez Sprzedawcęgwarancji na zakupione Produkty, co przewiduje osobny regulamin gwarancyjny.

7. PRAWO ODSTĄPIENIA

1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (tj. Dz.U.z 2020 r. poz. 287, ze zm.), Konsument może odstąpić od Umowy dotyczącejProduktów, zakupionych w Sklepie, bez podania przyczyny, składając stosowneoświadczenie na piśmie, w terminie czternastu (14) dni, licząc od dnia wydaniaTowaru (tj. od dnia odebrania Towaru przez Konsumenta). Termin ten uważa się zazachowany, jeśli Konsument wyśle oświadczenia, przed jego upływem.2. Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenieo odstąpieniu od Umowy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do niniejszegoRegulaminu.3. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy należy wysłać na adres: Nowa Wieś25,11-030Purda.4. Konsument zwróci Sprzedawcy Towar w terminie czternastu (14) dni od dnia,w którym odstąpił od Umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaruprzed jego upływem.5. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.6. Zwrotu Towaru należy dokonać na adres Sprzedawcy: Nowa Wieś 25, 11-030Purda.

10/167. Sprzedawca, w terminie czternastu (14) dni, od dnia otrzymania oświadczeniao odstąpieniu od Umowy, zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niegopłatności, w tym koszt dostarczenia Towaru, przy czym zwrot płatności nie nastąpido chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumentadowodu jego odesłania.8. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy sposóbdostarczenia, oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany dozwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.9. Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobuzapłaty, jakiego użył Konsument.10. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu,będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny dostwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.11. Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży nie przysługuje Konsumentowiw odniesieniu do Umowy:a) w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany,wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniujego zindywidualizowanych potrzeb;b) w której przedmiotem świadczenia jest Towar, ulegający szybkiemuzepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;c) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cenazostała uzgodniona przy zawarciu Umowy, a których dostarczenie możenastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań narynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli;d) w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczanyw zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie możnazwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeliopakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;e) w której przedmiotem świadczenia są Towary, które po dostarczeniu,ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymitowarami;f) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne alboprogramy komputerowe, dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeliopakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

11/16g) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowyo prenumeratę;h) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym,nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przedupływem terminu do odstąpienia od Umowy;i) o dostarczanie Towarów z elementami cyfrowymi, usług cyfrowych lub treścicyfrowych, niedostarczanych na nośniku materialnym, za które Konsument jestzobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca rozpoczął świadczenie zawyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przedrozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcęutraci prawo do odstąpienia od Umowy, i przyjął to do wiadomości,a Sprzedawca przekazał mu potwierdzenie;j) zawartej w drodze aukcji publicznej;k) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celówmieszkalnych, przewozu towarów, najmu samochodów, gastronomii, usługzwiązanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymilub kulturalnymi, jeżeli w Umowie oznaczono dzień lub okres świadczeniausługi;l) w której Konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechałw celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczydodatkowo inne usługi, niż te, których wykonania Konsument żądał,lub dostarcza towary inne, niż części zamienne, niezbędne do wykonanianaprawy lub konserwacji - prawo odstąpienia od Umowy przysługujeKonsumentowi w odniesieniu do dodatkowych Usług lub Towarów;m) o świadczenie usług, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny,w przypadku, w którym Konsument wyraźnie zażądął od Sprzedawcy, abyprzyjechał do niego w celu dokonania naprawy, a usługa została już w pełniwykonana za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta.12. Prawo odstąpienia od Umowy zawartej na odległość przysługuje Konsumentomoraz Przedsiębiorcom na prawach Konsumenta.

8. POZASĄDOWE ROZWIĄZYWANIE SPORÓW

1. W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanegoprzez Konsumenta rezultatu, Konsument może skorzystać m.in. z:

12/16Mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki InspektoratInspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację.Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje siępod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595.Pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego,działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, doktórego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądempolubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądówdostępny jest pod adresem:https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596.Bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów.Internetowej platformy ODR, dostępnej pod adresem:http://ec.europa.eu/consumers/odr/.2. Niniejszy rozdział zatytułowany „Pozasądowe rozwiązywanie sporów" nieznajduje zastosowania wobec Przedsiębiorców na prawach Konsumenta.

9. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

1. Klient, składając zamówienia, wyraża zgodę na przetwarzanie, podanych przezniego, danych osobowych, w celu realizacji i obsługi zamówienia, przezSprzedawcę, który jest jednocześnie administratorem danych osobowych,w rozumieniu art. 7 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związkuz przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takichdanych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochroniedanych), Dz.Urz.UE L 119, 4 maja 2016, str. 1–88.2. Administratorem danych osobowych, przekazanych przez Klienta, podczaskorzystania ze Sklepu, jest Sprzedawca.3. Dane osobowe, znajdujące się w bazie danych Sprzedawcy, nie są przekazywanepodmiotom, które nie uczestniczą w realizacji Umowy.4. Klient zgodnie, z art. 15 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związkuz przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takichdanych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochroniedanych), Dz.Urz.UE L 119, 4 maja 2016, str. 1–88 ma prawo dostępu do swoichdanych osobowych, może żądać ich poprawienia lub usunięcia. Sprzedawcazapewnia każdemu Klientowi prawo kontroli przetwarzanych danych osobowych.5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże brak zgody na

13/16przetwarzanie danych osobowych uniemożliwia zrealizowanie zamówienia Klienta.6. Szczegółowe informacje w zakresie danych osobowych i ochrony prywatnościzostały zawarte w zakładce „Polityka prywatności" na stronie Sklepu.

10. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Regulamin określa zasady zawierania i wykonywania Umowy sprzedażyProduktów, znajdujących się na stronie Sklepu.2. Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a Sprzedawcą.3. Regulamin dostępny jest dla wszystkich Klientów w wersji elektronicznej nastronie internetowej Sklepu: www.dzikawedzarnia.pl, w zakładce: „RegulaminSklepu".4. Aby móc korzystać z Usług Sklepu, niezbędne jest posiadanie urządzeńpozwalających na dostęp do internetu oraz przeglądarki internetowej,umożliwiającej wyświetlanie stron www, jak również podanie adresu e-mail,umożliwiającego przesłanie informacji, dotyczących realizacji zamówienia.5. Zakazuje się wszystkim osobom, w tym Klientom, zamieszczania na stronieSklepu treści bezprawnych.6. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje sięodpowiednie przepisy powszechnie obowiązującego prawa.7. Regulamin nie wyłącza oraz nie ogranicza żadnych uprawnień Klienta, będącegoKonsumentem, które przysługują mu na mocy bezwzględnie obowiązującychprzepisów prawa. W przypadku sprzeczności pomiędzy postanowieniamiRegulaminu a bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, przyznającymikonsumentom uprawnienia, pierwszeństwo mają przepisy prawa.8. Postanowienia Regulaminu mniej korzystne dla Konsumenta, niż postanowieniaustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumentów (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz.287, ze zm.) są nieważne, a w ich miejsce stosuje się przepisy ustawy.9. W razie gdyby którekolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu byłolub miało stać się nieważne lub bezskuteczne, ważność całego Regulaminuw pozostałej części zostaje nienaruszona. W takim przypadku Strony zastąpiąnieważne lub bezskuteczne postanowienie innym, które możliwie najwierniejoddaje zamierzony cel gospodarczy. Odpowiednio dotyczy to także ewentualnychluk w Regulaminie.

14/16Załącznik 1: Formularz odstąpienia od zawartej Umowy przez Konsumenta orazPrzedsiębiorcę na prawach Konsumenta

Miasto/Wieś: ___________, dnia: __________ r.

Konsument/Przedsiębiorca na prawach Konsumenta:Imię i nazwisko: ________________Adres: ________________E-mail: ________________Tel: ________________

Przedsiębiorca:Nazwa: Dzika WędzarniaAdres: Nowa Wieś 25, 11-030 Purda

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY PRZEZ KONSUMENTA LUB

PRZEDSIĘBIORCĘ NA PRAWACH KONSUMENTA

Niniejszym, działając na podstawie art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r.o prawach konsumenta (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 287, ze zm.), w brzmieniu:

Art. 27 ustawy o prawach konsumentaKonsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalemprzedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawaniaprzyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art.33, art. 34 ust. 2 i art. 35.

informuję o odstąpieniu od umowy, zawartej dnia _______________ r., polegającej na:

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

15/16

____________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

W związku z powyższym, uprzejmie proszę o zwrot następującej kwoty pieniężnej,wynikającej z odstąpienia od umowy: _______________ zł (słownie:_____________________________________________), którą należy przelać na następującynumer rachunku bankowego: _________________________.

Pouczenie:

Konsument, jak również Przedsiębiorca na prawach Konsumenta, ma prawoodstąpić od Umowy w terminie 14 dni, bez podania jakiejkolwiek przyczyny, a wprzypadku Umowy zawartej podczas nieumówionej wizyty w miejscu zamieszkanialub zwykłego pobytu Konsumenta albo wycieczki - w terminie 30 dni. Termin doodstąpienia od Umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia zawarcia Umowy lub wktórym Konsument wszedł w posiadanie rzeczy/partii rzeczy lub części lub wktórym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta, weszław posiadanie rzeczy/partii lub części, a w przypadku Umowy zawartej podczasnieumówionej wizyty w miejscu zamieszkania lub zwykłego pobytu Konsumentaalbo wycieczki - po upływie 30 dni od dnia wejścia w posiadanie tej rzeczy/partiirzeczy.Aby skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy, Konsument musi poinformowaćSprzedawcę, tj. Dzika Wędzarnia, pod adresem: Nowa Wieś 25, 11-030 Purda, naadres e-mail: kontakt@dzikawedzarnia.pl, o swojej decyzji o odstąpieniu od Umowyw drodze jednoznacznego oświadczenia, wysłanego pocztą tradycyjną lub pocztąelektroniczną. Konsument może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia odUmowy, dołączonego do niniejszego Regulaminu, co nie jest obowiązkowe. Terminuważa się za zachowany, gdy Konsument wysłał informację, dotyczącą wykonaniaprzysługującego prawa odstąpienia od Umowy, przed upływem terminu doodstąpienia od Umowy. Konsument powinien odesłać lub przekazać ProduktSprzedawcy, na adres: Nowa Wieś 25, 11-030 Purda, niezwłocznie, a w każdymrazie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcęo odstąpieniu od Umowy. Termin ten uważa się za zachowany, jeżeli Konsumentodesłał Sprzedawcy Produkt, przed upływem terminu 14 dni.W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie

16/16otrzymane od Konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia Produktu (zwyjątkiem dodatkowych kosztów, wynikających z wybranego przez Konsumentasposobu dostarczenia innego, niż najtańszy i zwykły sposób dostarczenia,oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o chęci skorzystaniaz prawa odstąpienia od Umowy. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotempłatności do czasu otrzymania Produktu lub do czasu dostarczenia przezKonsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpiwcześniej. Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu tego samego sposobupłatności, który został użyty przez Konsumenta w pierwotnej transakcji, chyba żeKonsument wyraźnie wyraził zgodę na inne rozwiązanie - w każdym przypadkuKonsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Dane firmy:

Dzika Wędzarnia Patryk Paszkiewicz

Nowa Wieś 25, 11-030 Purda

Nip 7393670220 Regon: 280417912

Nr Wet. 28147243

Tel 797-429-560

emial: kontakt@dzikawedzarnia.pl

 

Adres Zakładu

Nowa Wieś 85b, 11-030 Purda

Informacje

Strona zrobiona w WebWave.